torsdag 6 januari 2011

Tror jag...

Tror jag börjar friskna till...
var tvungen att känna på lite scraps idag,
det kändes underbart....Haha!!
i lådan jag sorterade igår... 2,5 inch
hittade lite passande tyger....
Tänkte även ut lite nya projekt att göra
fast det ligger ju fortfarande lite ufon här
som kanske måste fortsättas på...
Fick ju en kamera i julklapp av mina kära ungdomar...
Min gamla har börjat krångla emellanåt...
den skulle behöva en liten förvaring,
kanske Lizzans mini nesse skulle passa till den...
och Anette L:s nesse på snedden kanske man skulle testa?
tja, får nog bli något imorgon

annars blir nog abstinensen för stor...

nu när man stickat i några dagar

fast garnhögen har ju minskat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...