onsdag 5 januari 2011

Sjuuuk!

Här är man sjuk hemma!




orkar inte höra på symaskinen eller maskinbrodera...



vill knappt sitta vid heller



utan jag har börjat med min avlagda hobby.....











Jag har stickat framför



riktigt avkopplande med en te med honung!



och bra för hals-hosta.



har så vansinnigt ont i lungor-hals-huvud-öron!



och kraftig hosta på det, och nu nyser jag med och näsan rinner!!



det är riktigt eländigt!







men det har blivit lite gjort av mina restgarner



fått ihop 3 par tossor, de kan väl få komma ut till butiken



och kanske bli sålda till några behövande...











host och snörvel på er!



hoppas morgondagen ser bättre ut....







Liten söt vers om dessa tofflor....



mvh. Lisbeth

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...