söndag 2 januari 2011

Varit i butiken

Då har jag varit hos butiken:




"Fröken Grön"



Där jag har detta skåp, som jag säljer mina saker från...







Jag har nu tagit bort allt juligt i min hylla



och även lagt dit lite nyheter... mobilväskor & mugrugs,



satte en mugg och en "Dammsugare" på en mugsrugs....







Jag trivs så bra i butiken och älskar att pynta om i skåpet,



så det ser trevligt ut för kunderna som tittar in i butiken....







Körde sen även till svågetorp och köpte handdukar



fanns så många fina färger idag,



så jag kan göra flera maskinbroderade handdukar



och spishanddukar till vårens marknader



eller att fylla på med i butiken...



Tjingeling i cyber.... Sy lugnt!







mvh. Lisbeth

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...