lördag 2 april 2011

Här sys & bakas det...

Idag fick jag ta mig in till @Veronica 
för att shoppa lite tyg till mina kommande projekt...

Redan igår började 
SyTillsammans på quilt & Lapp listan
så då började jag med min duk 
och tyget räckte ju inte...

 
så idag blev det lite shopping hos 
den alltid glada Veroniqa
 

Rött och grönt till Frukt duken 
och det vita är till ett projekt med "Tiorutan"


SyTillsammans på quilt & Lapp listan...
 
SyTillsammans på LinneaSykulforum: Påsk ägg.
 
 
Bredvid mig ligger min ständige följeslagare 
för tillfället,
svärmors hund "Musse", 
 
har en sjuk svärmor 
som inte klarar att sköta honom för tillfället...
 

och nu har även maskin nr2 kommit fram 
så jag både kan sy och brodera samtidigt...

och om 10 min är 2 sockerkakor 
klara i ugnen och då blir det kaffe...

Jag längtar!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...