fredag 8 juli 2011

Ute regnar det...

Och det gör ju att det är perfekt syväder 
och städning av syhörnan


Här är en bild på min skönhet!
jag har inte sytt så mycket på den 
utan mest maskinbroderat..

Här testar jag olika sömmar 
100st olika finns och jag älskar mönstersömmar....


Det är en stooor maskin 
och en stooor broderienhet...

Behöver en billig 
och stooor väska till maskinen 
till syträffar..
Den som fanns i affären kostade 2000kr! Pust!!


Flera näsduksfodral inhoop! 
bara älskar sådanan mönster!

Bara att starta maskinen 
och sy färdigt allt på samma gång...
Tack ännu en gång!


Det är faktiskt med sorg 
jag packat ihop min trotjänare..
som kommer flytta 
inom snar framtid...

Den är redan såld till en tjej 
som kommer få mycket glädje av "Rose".

Fast hon vill egentligen ha en som min,
för hon vill sy stooora broderier...

Här är ju bara 10*10 
och 10*17cm

Men jag hoppas ändå 
hon får samma glädje som jag haft.


Har även provsytt en beställning
till grannen,
han ska ha ett broderi på ryggen,
på företagsjackan,
undrar om detta räcker till honom...  ;)))
Det är i 16*26 bågen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...