lördag 26 november 2011

Sy tarmen drar....

Igår tog jag tåget för första gången genom Malmö...
det var en upplevelse!

Haha! Har inte vågat testa tidigare, 
men  med en arbetskamrats hjälp tog jag chansen...
det blev från Oxie via svågertorp, Hyllie, triangeln och centralen där jag gick av,

tog mig sedan till Eva och Namie på Quilta 
och gjorde inköp
3 st nya projekt kommer det att bli....
fick även gå till Drewex för att komplettera...


 när jag kom hem
låg det paket från @Veroniqa 
med mina tyger till kantningen av mina 3st quiltar...
gjorde ju en beställning av henne
men tyvärr var det blå slut...
men men 50kr/m är ju bara såå billigt!

Sen har jag ju kvar av tråksömnaden...
Fler lunchkassar...
inget roligt att sy i storpack!
Men beställningar måste göras...

Idag har jag semester,
ska på jägersrotravbanas julmarknad 
innan det blir syende...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...