tisdag 26 juni 2018

Länge sedan....

Det var ju evigheter sen jag var härinne!

Fastnat på sociala medier, fast detta är egentligen trevligare forum.

Har stickat en del men går även och utbildar mig till undersköterska så inte hunnit sticka så fasligt mycket.

Fått inflammation i hälen så varit hemma mycket i maj då jag fått promenadförbud av läkaren och fått tejpat min häl varje vecka och då fått sticktid i trädgården 😘 


Sitter just nu i en stuga i skrea, Falkenberg och bara myser med 🇸🇪🍓⚽️🐶☀️😎🇩🇰

Varit på Ullared 2 omgångar då det bara är 30minuters körning dit, var på varaberga bärodling och köpte jordgubbar och andra närproducerade grönsaker.


Nu är det ju VM-2018 och Bente Geilsk har kört 2 KAL som jag hoppade på båda såklart då jag älskar hennes garn bomull/ull

En sjal där vi  stickar in mål från matcherna, jag stickar in för island, Danmark & såklart Sverige och det är fri stickning emellan matcherna, får ny del vid åttondelsmatcherna.

Här är KALtröjan Plot som egentligen är slut.

Denna stickas i Permins Esther.

Beställde garn då Bente sålde ut! Därför blev det mycket lila 😘


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...